Knoopje erin... alsjeblieft!

Riet van Mind the Whale heeft een prachtig nieuw patroon gelanceerd.
Een jurk genaamd Just knot it.  
Dat moet je ons geen twee keer zeggen. Een knoopje erin, geen probleem! Mag het ook meer?





Het bovenstuk is een lapje stof dat ik een aantal maanden terug gekocht heb bij Stoffen Joëlle, superzacht en soepel. Omdat ik hiervan maar een half metertje in huis had liggen, en ik voor 1 keer niet terug naar de winkel wou, heb ik besloten om het rokdeel in een andere kleur te doen.

Voor de binnenkant heb ik gekozen voor een zachtroze stofje. Aan de armen heb ik afgewerkt met blauwe paspel, en achteraan twee mooie knoopjes van de Veritas. 


De jurk is achteraan open en sluit met een grote knoop. Of mag het ook knoopjes zijn ;)

Als je liever een gesloten rug hebt, dan heeft Riet daar een oplossing voor bedacht.
Je kan het jurkje ook maken met een knopenpat, wat het dan ook meer geschikt maakt voor een herfstjurk.







Héél af en toe krijgen we hier ook flamingo's over de vloer.





Misschien toch maar ingrijpen ;)






Riet heeft momenteel ook een wedstrijd lopen. 
Ben je benieuwd, neem dan hier een kijkje.

Patroon: Just knot it (Mind the Whale)
Stof: Stoffen Joëlle
Knopen: Veritas




Reacties

  1. Dit is al meteen zo'n mooi exemplaartje... Wat was jij er snel mee zeg. En die stofjes. Ik ben echt fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet zo lachen met je knotsgekke presentatie, maar het plaatje klopt! En ik vind het net prachig, de bovenkant in grid en de rok effen, ik verstop de foto's angstvallig voor mijn grote zwartwitfan hier in huis. ;-) Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleine Houdini heeft er een prachtig jurkje bij in haar collectie! De combinatie van het zwartwit met het roze vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eva! De rok in het roze zou ook wel mooi geweest zijn. Was mijn eerte plan ;)

      Verwijderen
  4. Ik ben helemaal verliefd op deze combinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Als ik creaties zoals deze zie, besluit ik maar af te zien van de wedstrijd... Daar kan niemand tegenop!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts