Nore dress & t-shirt van Compagnie M.


Dit patroontje behoort nu officieel tot mijn top 10 lijst.
Dankjewel Marte dat ik mocht testen. Dit patroon kwam als geroepen. Met het Nore dress & t-shirt patroon van Compagnie M. kan je jurkjes in rekbare stofjes maken met zakjes, zonder zakjes. T-shirts recht of mooi afgerond. Met mouwboordje of zonder. Afgewerkt met boordje aan de hals of gewoon omgestikt. Of een leuk slaapkleedje, en nog zoveel meer! Met dit patroon kan je zeker en vast een kleerkast vullen. Zoals ik hieronder wel heb bewezen ;)

Ik heb voor jullie een kleine sellectie foto's gemaakt. Nog niet alle kledingstukken zijn met aan-foto. Maar wie mij op Instagram volgt kan het binnenkort wel zien :)



,


































Stof: Mi & Joe fabrics (joggingstof)
Stof: Bambiblauw Blos (Julija's Shop) lichte french terry sweaterstof
Stof: Sanseveria Finch Fabrics (Cas en Nina)


Reacties

  1. Je doet me zin krijgen om de kleerkasten van de dochters ook te vullen. Lijkt me zo'n leuk patroon! Vanavond bestel ik het alvast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe tof allemaal weer!! Heerlijk rekje vol :) Kan niet wachten tot het online komt...al paar keer site gerefreshed haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof! Die met de streepjes is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig! Ik verlang al tot de volwassen versie want t-shirts en een slaapkleedje /zondags zetel kleedje dat kan ik wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Genoeg inspiratie om zelf ook aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supertoffe shirts en jurkjes!! Dat patroon lijkt echt wel een must-have!! Ik kijk nu al uit naar meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een collectie! Hetzelfde patroon maar toch telkens weer anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dju ik heb nu officieel spijt dat ik niet mee deed aan de patroontest, geweldig wat je allemaal maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo! Wat een leuke stukjes allemaal, echt prachtig!
    Vraagje... Ik ga het patroon maandag gaan kopen, maar had graag al wat stof online gekocht dit weekend. Weet jij hoeveel ik nodig heb voor de simpelste versie van de Nore dress in maat 86 en 92? Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts