Over lange rokken en korte topjes

Zoals beloofd de laatste outfit.
Ik maakte een lange rimpelrok met dit prachtig stofje van See You at Six Playtime. De tailleband is ook uit dezelfde stof met een rekker achteraan verwerkt.

Voor het topje daar haalde ik nog maar eens het patroon van de Nore dress & t-shirt van Compagnie M. naar boven voor de ik weet niet meer hoeveelste keer. ;)
Het stofje kocht ik bij Infinity stoffen.

Ik knipte het topje korter tot net onder de navel. Ik werkte onderaan niet af. Aan de mouwen zette ik een brede boord. En op het topje strijkte ik flockfolie. Als je goed ziet dan zie je allemaal kapotte tennisracketjes. Hm... zal je denken! Later hier meer over ;)






























Ook het bloesje kan erop gecombineerd worden :)



























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts