Onder het motto 'zet er eens een quote op'

Zoals beloofd meer uitleg over het topje dat ik hier al heb laten zien.
Voor dit topje heb ik de Nore Dress & t-shirt van Compagnie M. gebruikt. Ik maakte het wijder en korter, en zette  een bredere boord aan de mouwen. De kapotte tennisracketjes die sneed ik manueel uit.
De tekst achteraan de t-shirt bestelde ik bij Alice in Luierland. Ze heeft dat helemaal gedaan hoe ik het gevraagd heb! Daarvoor dank! :)

Deze keer combineerde ik het topje met de rok dat ik hier plaatste.
Zalig hoe je alles kan combineren en dan elke keer opnieuw een andere outfit hebt! :)













Quote: 






Reacties

  1. Wat een hippe meid! Helemaal weg van je stoffen en kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal fan van deze outfit! En van die eerste foto in het bijzonder. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een mini dametje in een top outfit. Dit zou ik in volwassen versie ook wel willen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts