Let there be sweaters!

 De See You at Six Playtime stofjes zijn als het ware een echte hype geworden. Je ziet de ene mooie creatie na de andere opduiken. En terecht, wat een mooie stofjes zijn het!

Ik maakte uit mijn tweede lapje stof nog eens een sweater die ik heb overgetekend van een aangekochte trui. Hier kan je de eerste versie zien. 

De sweater zit super comfy. En nee, we hebben er nog niet genoeg.
Zeker niet met een kleine bijna grote smospot hier in huis.

De eerste reeks foto's heb ik dan ook maar voor bekeken gehouden net om die reden.
Je zal het wel zien aan de hand van de eerste ;)

De tweede reeks die hebben we thuis gedaan. Een derde zou ik héél graag willen, maar dat ziet er hier eentje niet zitten! ;)


















Stof: Maple Seads French Terry (See You at Six Playtime)
Sweater: Zelfgetekend





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts