Tweemaal Vintage kitten

Als je dochter haar lievelingsjurkje niet wil laten, dan maak je toch gewoon een ander!
Ik gebruikte hiervoor de Tinny en de Feliz van StraightGrain. De ruffels heb ik bij dit jurkje weggelaten. Het rokdeel bestaat uit twee lagen met een verschil van 8 cm. Zwier verzekerd!




Op het einde kan je meer lezen over een leuke give away. :)
















































































Nu ze een tweede jurkje heeft kunnen we eindelijk afscheid nemen van het eerste. ;) Je legt er tenslotte iedere keer opnieuw je hart en ziel in.
Daarom dat ik dit keer het jurkje weg wil geven aan iemand die het echt graag wil. 

Het enige wat je hiervoor moet doen is een duidelijke reactie plaatsen op de blog of op de Instagram pagina zodat ik weet dat je meedoet. De giveaway stopt op dinsdag. Volgende week woensdag komen alle namen in een pot terecht en zal Noor een naam trekken. Wij geven dan met héél veel liefde het jurkje weg :)

De give away blijft wel binnen de Benelux ;)


Maat 5-6 jaar


Dikke proficiat Evelien Anné! 

Reacties

  1. Wat een prachtig jurkje! Echt eentje om verliefd op te zijn... Wij willen het jurkje met veel liefde en plezier een tweede leven geven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het jurkje komt binnenkort jullie kant op! Dankjewel dat je het een tweede leven wilt geven! 😊😘

      Verwijderen
  2. Lily straalt in jullie jurkjes. Dit prachtexemplaar zou daar zeker bij horen! Wij geven dicht bij huis graag een tweede thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig. .. mijn dochter is al te groot 😢.
    Prachtige jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Ik doe heel graag mee voor mijn 2,5 jarige dochter. Het is een grote, dus met veel geluk past ze er volgende zomer al in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, hoe ooi zeg. Mijn dochter wordt in januari zes jaar, dus dat zou hier het ideale jurkje zijn voor de feestdagen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! Ik doe graag mee voor mijn dochtertjes van 3 en 5, zo kunnen ze er allebei nog geniet van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh! Ik doe mee, voor mijn lieve nichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi! Ik doe mee voor mijn 4-jarige, olé!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben je grootste fan ❤❤
    Mijn dochtertje zal stralen in je jurkje als ze wint..
    Ik wil graag meedoen aan de winactie����

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben je grootste fan ❤❤
    Mijn dochtertje zal stralen in je jurkje als ze wint..
    Ik wil graag meedoen aan de winactie����

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Zou mijn jongste ook echt gek op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, unieke jurk! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige jurken, allebei. Ik ben ook een beetje gek van vintage, dus ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooh zo graag zou ik deze voor men dochtertje winnen!!!!❤❤❤❤ Emma💑

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig jurkje!!
    Ik doe graag mee voor mijn dochter die maar al te graag in jurkjes loopt. Ze wordt in December 3 jaar en met wat geluk kan ze in de zomer al pronken in dit prachtstuk��

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ons poppemieke zou dat prachtige jurkje - als grote poezenvriend - met zeer veel plezier verder dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij doen ook graag mee! Met 2 grotere zussen zou Stella super blij zijn met een jurkje dat niet eerst van de zussen is geweest. En zo'n schoontje dan nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kleedje en wat een geluk dat je nog genoeg stof had voor een nieuw ;-). Ik doe met veel plezier mee aan de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh, wat een prachtig jurkje en het toeval wil dat mijn dochter binnen een dikke twee weken 5 wordt. Daarenboven heeft ze nog een klein zusje! Een tweede en een derde leven dus! Iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit jurkje was voor ons al ons droomjurkje van het eerste moment dat we het zagen verschijnen. Het is als het ware een kunstwerkje, net als vele andere pareltjes die je vanonder je naaimachine liet rollen. Graag een lotje voor deze give away! Leuk dat mama ervoor zorgde dat ook zij nog kan verder schitteren in haar poezenpracht

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het jurkje komt jouw kant op Evelien Anné! 😊 Aan iedereen die heeft deelgenomen, een dikke merci! Ik wou dat ik jullie allemaal een jurkje kon geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts