My first backpack van Oekeboeleke

Ik heb het al meerdere keren gezegd en nu zeg ik het opnieuw. Wat zijn we met ons gat in de boter gevallen! Het ene leuke gratis naaipatroontje na het andere wordt ons zomaar gegeven. Maar dit is toch wel een toppertje van formaat! Een gratis patroon om een geweldig leuk rugzakje mee te maken. Ik was dan ook héél enthousiast toen ik de vraag kreeg om het rugzakje te testen. Hoe kan je daar nu nee tegen zeggen! Volgens mij kan iedereen dit rugzakje maken. De handleiding is geweldig goed uitgelegd. Daar heeft Iris van Oekeboeleke voor gezorgd! Dankjewel hiervoor!

Ik gebruikte voor dit rugzakje mijn laatste stukje stof waarvan ik laatst een jurkje maakte. Aangezien er op de stof wat rek zit heb ik het volledig verstevigd. Het patroontje bestaat uit 2 maten een small en medium. Ik testte de small, maar een medium ga ik zeker ook eens proberen, aangezien ik geen kleutertje meer in huis heb. Al moet ik zeggen dat de small ook wel groot genoeg is voor mijn zevenjarige. 

Als je ook het rugzakje wilt maken dan kan je het gratis patroontje vinden op de blog van Oekeboeleke.


















Vrijdag 8 december
Bel'etoile

Zaterdag 9 december 
 Smospotten&snoesjes ♥ Noortjeprullemie

Zondag 10 december

Reacties

  1. Waw, een ♥ voor deze versie! Die stof is WAW ... en maakt deze rugzak helemaal hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super! Ik had alweer medelijden met mezelf omdat ik geen kleuters meer heb, maar dit ziet er inderdaad nog groot genoeg uit. Een medium voor mijn tienjarige dan maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het al aantal keer gezegd, maar blijf het herhalen! Fan van de eerste rij! Dankjewel om het mee te helpen testen Dorothee! Ps: Miek, een medium voor een 10 jarige komt zeker goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh zo schattig met die leuke print, lijkt me echt een leuk patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt zo'n leuk stofje om voor dit rugzakje te gebruiken! Het past helemaal bij de rest van haar kleertjes! Meeeega fan van deze versie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan het patroon nergens vinden... Iemand tips? Want ik ben ook FAN! 🤭

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts