Derde keer, goede keer!

Na tweemaal een jumpsuit te hebben gemaakt zonder  sluiting, maakte ik een derde met. 

Hiervoor gebruikte ik twee patroontjes. 
De soaker pants en de Lena dress van WenSje. Wel héél wat aanpassingen gedaan. 

Ik koos ervoor om de sluiting aan de hals te maken. Zo kan ze het zelf open en toe doen. 
Al moet ik zeggen dat ze bij de andere jumpsuits helemaal geen moeite heeft om erin te geraken. ;)
Maar om het uitrekken aan de hals na enige tijd te vermijden. Dan toch maar besloten om het netjes af te werken. 

Ik gebruikte een oker kamsnap. Maar ga het denk ik toch vervangen door hetzelfde kleur als het pakje. 

Superblij alvast met het resultaat! 

En zoals  goede gewoonte blijft het hoogstwaarschijnlijk niet bij dit drietal! 🙈
Maar dat hadden jullie denk ik wel al door. 😉

Klaar voor een overload aan jumpsuits? 


























































































soaker pants

Reacties

  1. Super tof! Love ze weer :) Hoe deed jij de taille rimpelen? Klein elastiek (gelijk bij de simpeldress) over hele breedte??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jong jong, echt alles wat jij maakt is zoooo mooi! Heel grote fan van deze jumpsuits. Ik ben al aan het nadenken hoe ik dat kleuterproof ga maken, zo'n pakje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo super! vraagje, waar heb je die applicatie gevonden van de bal??

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts