Over stieren, ijskoude melk en handige tasjes

De stoffemiekes zomerwedstrijd 2015


Eindelijk eens een wedstrijd waar het niet om likes gaat! Maar waar de beheerders de origineelste outfit kiezen.

van 1 juli tot 31 augustus 2015 kan je meedoen aan de zomerwedstrijd van de besloten facebook groep 'de stoffemiekes'. Wie zijn de stoffemiekes? Een gezellig naaigroepje op facebook waar je alle naaigerelateerde vragen kan stellen en kennnis kan meegeven. 

Er zijn verschillende prijzen te winnen bij de stoffenwinkeltjes die fan zijn op de facebookpagina. 

Wat moet je hiervoor doen:

Je kiest een totale outfit (rok + t-shirt - short + t-shirt - kleedje, handtas of sjaal).

Daarna toon je het gebruikte patroontje + stofje op een duidelijke foto per item. 
Je neemt tot slot een foto met je outfit samen met je favoriete zomerdrankje.

Het mag ook voor iemand anders dan jezelf zijn, maar het moet wel één geheel zijn.

Ik heb gekozen om een outfit te maken voor mijn jongste dochter.  
Een kleedje met handtas. En als favoriete zomerdrankje ijskoude melk het lievelingsdrankje van mijn dochter Noor.

Ik heb dit kleedje al een paar keer gemaakt en blijf het zalig vinden! Het betoverend winterjurkje uit het grote naaiboek van Femma met een twist. Het peter pan kraagje komt uit Homemade mini couture. 

Het blauwe stierenstofje van Halsoverkop die ik gekocht heb bij 'Les Lisettes', was daar perfect voor.

Het tasje heb ik hier ook al twee keer geplaatst.
Volledig dezelfde werkwijze en materialen, maar i.p.v. katoen heb ik hier tricot gebruikt.

En dit is het resultaat.















En nu duimen maar ;)!

Stof: Stieren Halsoverkop 
Patroon: Het betoverend winterjurkje (Het grote naaiboek van Femma)
Tas: selfmade
Schoenen: Eli (Hippeschoentjes)

)




Reacties

  1. van boven tot beneden: 100 % klasse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi!
    Stofje is echt superleuk! Ik duim mee dat je wint, zo'n toppatroon dat moet winnen! (Still have to make it!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Sofie voor het compliment en de duim! Ik kijk al uit naar dat van jou :)!

      Verwijderen
  3. Heel mooi! Ik won bij de stoffemiekes de eerste grote wedstrijd en geniet daar vandaag de dag nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, echt top ! Het kleedje staat haar geweldig en de combi met het rode kraagje en het tasje met de rode tassenband is heel geslaagd ! De foto's zijn ook erg leuk, wat een oog voor details : zelfs het melkglas past volledig in het plaatje ! Ik duim voor je !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk compliment! Bedankt mANdarien :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd mooi gecombineerd en altijd zo'n mooie foto's, hoe doe je het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Amécon! Jij moet zeker niet onderdoen hoor! Geweldige blog dat je hebt :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, mooi setje! Ik ben op zoek naar een patroontje voor een soortgelijk kraagje op een tricot jurkje, nu vraag ik me af: heb jij er een rits achterin gezet? Of past het zó over het hoofd?
    Alvast bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts