Drie keer hetzelfde maar tegelijkertijd ook drie keer anders!

Altijd al fan geweest van de modelijn van 'Miss Chip'. 
Ik had er 2 kleedjes van voor de jongste dochter. Ik zeg wel had! Ondertussen zijn er nu twee andere kindjes en twee mama's héél gelukkig mee. Toch spijtig! Maar ik dacht bij mezelf, zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Nog voor het doorgeven van de kleedjes heb ik die eens grondig nagekeken. Foto's en notities genomen om zeker te zijn dat ik niets vergeet ;).

En mijn eerste kleedje is geboren met een slab :).

Miss Chips meets Atelier Assemblé!

Het Crêpe stofje van Atelier Assemblé lag hier al geruime tijd te wachten om verwerkt te worden. Ik had die op de stockverkoop gekocht. 

Nu eindelijk durven de schaar in te zetten!

Het bovenstuk is van svdhz1. Het onderstuk is een rimpelrok. En niet te vergeten het slabbetje!

Dit is het resultaat:

Nummer 1



Nummer 2

Dit stofje heb ik gevonden in Antwerpen bij Moens. Een zeer luchtige crêpe stof in een prachtig groen. Ook weer vanboven het basisstuk van svdhz1 en onderaan allemaal plooitjes van 1,5 cm. En niet te vergeten de 'slab' ;)!




Nummer 3

Dit stofje heb ik ook gevonden bij Moens in Antwerpen.

Valt iets zwaarder maar oh zo mooi! Ik moest onmiddelijk denken aan indianen. Heerlijk! 
Bovenaan terug svdhz1  en onderaan de Tulla uit LMV.


Het popje is uit het naaiboek van tante Hilde.




Reacties

Populaire posts