Knutselbos op wereldreis met een vleugje feest!

En ja hier zijn we weer! Donderdag een leuk verjaardagsfeestje. Wat gaan we deze keer maken?

Het is toch elke keer opnieuw een nieuwe uitdaging! Maar gelukkig heb ik hier genoeg naaiboeken om in te snuisteren. 

Knutselbos op wereldreis daar heb ik laatst 2 kikkers uit gemaakt. Dus nu iets anders! Een tijdje geleden had ik op de facebookpagina van Inge Snuffel een leuke pop gezien. Een prinses met kroon. Wat oorspronkelijk een patroon is van een indiaan. Maar ik wil nog net iets meer!

Dus heb ik mijn eerste naaiboek van Knutselbos erbij gehaald. Daar heb ik de vleugeltjes gevonden.
Een fee, maar dan net iets anders dan de versie uit het eerste boek.

Het feetje is klaar! Maar ik vind het nog niet genoeg. Dus besloot ik om er een tasje bij te maken. Net zoals de strandtas die ik laatst heb gemaakt, maar dan kleiner.

En dit is het cadeautje :)

De vorige keer had ik wat uitleg geplaatst bij de strandtas maar dan  zonder foto's. Bij het maken van deze tas heb ik foto's genomen, en die zal ik dan in een volgende blog plaatsen.























Stofje met aardbeien is van Michael Miller.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts