Passend rokje!

Ook al zou ik alles zelf willen maken,  toch is er altijd wel een kledingstuk waar ik instant verliefd op ben!
Dit is er zo eentje van. 
Het passend rokje die ze erbij verkopen is niet meer te vinden, dus waarschijnlijk uitverkocht!

Dan maar zelf maken niet :)

Dit stofje van Chloe's Closet heb ik gevonden bij Julija's Shop in Antwerpen. De elastische tailleband had ik hier nog liggen. Gekocht op het Stoffenspektakel. 

Zo simpel maar toch zo leuk!

Wij zijn alvast tevreden :)


















Patroon: Rimpelrokje met elastische band














Reacties

  1. Heerlijk rokje! Ik vind dat zo'n leuk model, de kast hangt er al vol mee hier :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Hier moet ik de kast nog vullen met rokjes. Als ik nog plaats vind natuurlijk ;)

      Verwijderen
  2. Ik ben ech pt verliefd op dat stofje, en die rokjes zijn heel leuk. Meer moet dat niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms zijn de simpelste stofjes de mooiste! Ik was er ook meteen op verliefd :)

      Verwijderen
    2. Soms zijn de simpelste stofjes de mooiste! Ik was er ook meteen op verliefd :)

      Verwijderen
  3. Dat truitje ligt hier ook, te mooi hé :). Super leuk gecombineerd met dit rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het hoeft inderdaad niet mega-ingewikkeld te zijn. Stijlvol, vooral de gele botten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En wat een leuk stofje ook. Waar vind je eigenlijk dat leuke elastiek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! De elastiek heb ik gekocht op het Stoffenspektakel.

      Verwijderen
  6. Super schattig!

    http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts