Dit stofje schreeuwt om een Eloise jurkje!

Het Eloise jurkje is een gratis patroon gemaakt door Annick van de blog MinnieMie.  Ondertussen heeft ze nu ook samen met Griet van de welbekende blog Emma & Mona een boek uit, Stof voor durf het zelvers 3. Twee grote naaitalenten in ons kleine landje.

Waarom heb ik dit jurkje niet eerder gemaakt, stel ik mij nu de vraag. Het zit zo leuk en is zo gemakkelijk te maken. En niet te vergeten, rap klaar! Ik zag het al enkele keren in hetzelfde stofje bij andere bloggers voorbij komen zoals hier. Ik was dan ook meteen verkocht! Dit stofje schreeuwt echt om een Eloise jurkje. En nu ik het heb ik gemaakt ben ik nog meer overtuigd.

Ik kocht dit prachtige stofje bij Fabrik unik. Jammergenoeg is het alweer uitverkocht, maar ze hebben wel nog een mooi bordeaux kleurtje voor de geïnteresseerden :)
















Patroon: Eloise jurk MinnieMie
Sneakers: Tiny cottons

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts