Chive Green & Powder Brown

Een color block jurkje mocht zeker niet ontbreken. Al moet ik zeggen dat nummer 2 ook al klaar is. Alles heb ik uit mijn lapjes stof gehaald. Geen restjes is mijn motto! Ik combineerde hiervoor de Chive Green en Powder Brown met,  zoals je wel kan raden, de stofjes van SYAS Playtime
Wat passen die kleurtjes mooi bij elkaar! 









































i














































































































































Ondertussen heb ik nu al vijf jurkjes. Het zesde zal eentje met werkbeschrijving zijn. :)






Reacties

  1. Wat een leuk exemplaar! Mooie kleurencombinatie.
    Gezellige foto's.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts