Go bananas

Zoals jullie wel al is opgemerkt werk ik de laatste tijd héél graag met tricot, french terry, spons...  als het maar rekt en in een mum van tijd in elkaar steekt. Dit is er weeral zo’n pareltje van. Ik kocht het bij Madeline de Stoffenmadam. Echt een zalig stofje en héél zacht. De boordstof is van SYAS Playtime van een vorige collectie(fish). Past er perfect bij!  

Ook deze keer gebruikte ik voor het topje mijn zelfgetekend patroon en combineerde met de Playpants van Madeit Patterns. Om af te werken prutste ik een banaan met flexfolie in elkaar. 

Ja ik weet het, het is een verslaving en het wordt een beetje eentonig. Ik beloof dat het volgende helemaal iets anders zal zijn. :)




















 


































































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts