Tintin short/broek van Iris May Patterns (Oekeboeleke)

Het is er eindelijk! Het nieuwe patroontje van Iris May Patterns (Oekeboeleke) is een schot in de roos. Ik maakte ondertussen 3 shortjes. 2 in katoen die ik jullie vandaag ga laten zien en 1 in french terry. Ondertussen werden de shortjes veelvuldig gedragen. Het Tintin short/broek patroon is echt een musthave. Een ruime keuze aan opties. Van héél simpel naar super chique. Van kort naar lang. En zoveel meer! 
Voor meer inspiratie moet je zeker kijken op Instagram. #tintinshort. Ik zag al tal van leuke versies verschijnen.  En voor wie interesse heeft in een leuke give-away. Kijk dan op de pagina van  Iris May Patterns 

Wees maar zeker dat het niet bij dit aantal zal blijven! Ik voel weer bandwerk aankomen. ;)



















































































































Reacties

  1. Wees maar zeker, dat wanneer ik nu een vichyruitje zie liggen ik het meeneem om deze te kopiëren! Zo mooi!!! Dankjewel om hem mee uit te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg vorige week van mijn schoonmoeder exact hetzelfde geruite stofje... 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts