Een popje naar keuze giveaway!

Na zoveel vraag om een popje te maken heb ik besloten er eentje weg te geven.  Het popje kan volledig naar eigen smaak gemaakt worden in de mate van het mogelijke. Popjes die ik al heb gemaakt kan ik eventueel terug maken. Maar identiek zal het misschien niet helemaal zijn. 

Wat moet je hiervoor doen? 

Je liked mijn Instagram pagina die weliswaar privé is. Van zodra ik een verzoek krijg voeg ik je toe. Je liked hierna het bericht waar de giveway doorgaat en plaatst een reactie zodat ik weet dat je meedoet
(Noortjeprullemie)

Of je volgt mijn blog en plaatst een duidelijke reactie onder dit blogbericht. 

Plaats je zowel op de blog als op Instagram een reactie heb je 2 keer kans! 

Binnen 2 weken vanaf vandaag zal Noor een winnaar trekken. 

Enkel verzending naar België of Nederland! 

Nu even over het nieuwe popje. ;)
Ze is volledig klaar om de regen te trotseren. Ik maakte een regenjas en regenlaarzen alsook een rokje in dezelfde stof gekocht bij Moens stoffen te Antwerpen.

De mini Norino sweater is een restje van de laatste collectie van See You at Six Playtime. 

Wat hou ik van dit popje! 💛



















































Ook dit popje heeft terug een naveltje! 💛































Proficiat Jo-lynn!
Jij bent de winnaar van de Giveaway!

Dankjewel aan iedereen die heeft meegedaan! ❤️













Reacties

  1. Jouw popjes zijn zo supermooi!Als ik zou winnen,graag eentje met breiwolhaartjes.Die haren maken het popje echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al lang aan het uitkijken naar een eerste pop voor de dochter, maar ik vond nergens mijn goesting. Toen ik hier de prachtige poppetjes zag verschenen kreeg ik ook zin om eentje te maken, maar het ligt een beetje buiten mijn comfortzone. Mochten we winnen, dan zou het misschien net dat duwtje zijn om zelf voor poppenzusjes te zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je popjes zijn echt geweldig. Zo zot mooi. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een mooi popje! Ik wil dit wel willen voor mijn meisjes! Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn meisjes zouden nogal eens ruzie kunnen maken over deze pop! ���� Ze zijn heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, deze is ook weeral zo mooi! Mijn bijna-jarig nichtje zou hier ook blij mee zijn 😍. Als ik al die popjes zie passeren op mijn gsm, kriebelt het om ook eentje te proberen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dit popje! Ik doe graag mee om er een te winnen voor mijn tweejarige dochter. Dat zou ze geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die popjes zijn zo af! Ik doe graag mee .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel mooi! Mijn dochter is super enthousiast. Duimen maar 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De popjes zijn 1voor 1 pareltjes, wat had ik maar al te graag zo'n leuke poppemie gehad als kleine meid.
    Maar ik lees net het niet te laat is, dus misschien moet ik alvast een poppenbedje klaarzetten en heb ik es chance ;) komt er zo een pareltje mijn kant uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ontzettend mooi, stuk voor stuk! Mijn dochter wordt binnenkort zes en zou dolblij zijn let zo'n prachtige pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo een hippe popjes allemaal! Geweldige haardossen en de details maken ze helemaal af. Super fijn voor de baby die op komst is en stiekem ook wel voor mezelf 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, zo mooi.
    Een popje dat op mijn prinsesje zou lijken, zou zij zo leuk vinden. Een leuke kerstcadeau in ieder geval. Dank u 😍❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jouw popjes zijn prachtig en uniek! Natuurlijk zou ik er daar graag een van willen winnen! Met drie dochters kun je niet genoeg popjes in huis hebben... En de ene zoon? Die houdt ook van poppen ��!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik doe graag mee! Zo'n mooie,... prachtig,... écht waar!
    Zelf was ik vroeger ook een echt 'poppenmeisje',... dus mijn hart gaat alweer sneller slaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik waag hier mijn tweede kansje! Zo fan vh naveltje ��

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog een fan hier! Ik doe bijgevolg graag mee 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat hou ik van al jouw popjes ! Ik doe graag mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook hier waag ik mijn kans want wat zou mijn Junna zot zijn van een popje die van jouw hand komt! 🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jouw popjes zijn allemaal even mooi en zou er graag eentje winnen dus bij deze doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een tweede kans, daar gaan we voor! En nu maar duimen. Aan de reacties te zien, worden de kansen alsmaar kleiner. Misschien toch maar overwegen om er een business van te maken, niet!?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig gewoon! Zo mooi allemaal en zo tot in de kleinste details afgewerkt. Wat zouden mijn meisjes blij zijn met een dergelijk popje! Ik waag dus graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit popje is ook weer zo'n prachtig exemplaar. Uitgevoerd tot in de detail. Zo mooi dat geel op het bruine huidje. En dan die enorme bos haren erbij. Knap gedaan!
    Heb me al wel eens afgevraagd of er ook een patroon van zou zijn? Één winnen is natuurlijk ook erg leuk. Doe graag mee!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo'n zalig popje! Prachtig gemaakt! Hiermee zou mijn poppemoedertje thuis ook heel blij mee zijn. Dus ik waag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk poppenkind! Ik doe graag mee voor een popje voor mijn zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wauw wauw ... ik kijk elke dag nog eens op je Instagramaccount om mee te genieten van al dat poppenmoois ... Ik ben er echt zot van!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zalig mooi...! Zo'n 'hippe kip' zouden mijn dochters zeggen! Onze kleinste dochter Feije zou hiervoor het perfecte poppenmoedertje zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben fan van jouw poppen en mijn dochter nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooooo zo mooi voor Fleur mijn kleindochter x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super knap. Zou leuk zijn voor de dochter die in mei geboren wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, prachtig!
    Mijn dochter is in een enorme poppenfase en zou het geweldig vinden om een pop te hebben dat op haar lijkt, dus ik waag graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts