Popje Milou

Het moest er ooit eens van komen. Ik tekende mijn eigen patroon en maakte een nieuwe pop met de naam Milou. Gekozen door de dochter. Dat vond ze het best bij haar passen. :)

Milou is 52 cm groot, heeft lange benen en een lang lijfje. Ze heeft uiteraard ook een dikke bos haar. ;)

Milou is de perfecte pop om aan en uit te kleden. Ook best wel geschikt voor grotere meisje die graag met Barbies spelen. Eigenlijk kun je stellen dat Milou een grotere versie hiervan is. 

Momenteel is het de favoriete pop in huis. 
Voor Milou heb ik al een paar outfits gemaakt. Nog meerdere staan op de planning. Zoals een dikke winterjas, sportkleding  en ga zo maar verder. Alles is gemaakt met restjes stof en lintjes dat ik in voorraad had. Ik wist wel dat het ooit eens van pas zou komen. ;)



Vrijetijdskleding































































Ballet






















i
























Slaapjurk



















Feestjurk



















Romantische jurk



























Een kroontje kan altijd! ;)

























Reacties

  1. Ben helemaal verliefd op dit super mooi popke en haar kleerkast !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi. Milou neemt je mee in haar wereld. Hopelijk staat er ook de patronen of de uitleg van haar outfits. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie pop en wat een leuke outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben helemaal verliefd ... op Milou, op haar haren en haar geweldige mooie outfits.
    Zo knap gemaakt. Wat een lieve pop om mee te spelen en naar te kijken.
    In de categorie #durftevragen ... verkoop of deel je het patroon van jouw popjes ook?
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig en wat een leuke garderobe heeft ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste, verkoop je de pop of het patroontje van de pop?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts