Popje Theodoor


Het kriebelde al de hele tijd om ook zo’n babypopje te maken. Zo eentje zonder haar en een klein krulletje vooraan. Zo gezegd zo gedaan! 

Wat ik zo schattig vind aan het popje is de kleine wasbare luiertjes. Zoals in het echt ben je natuurlijk niets met 1 luiertje en maakte ik er genoeg om de  dag mee door te komen. Zelf heb ik al gewerkt met wasbare luiers en ik moet zeggen ze lijken er wel op. ;)

De sweater is een kleine comfy sweater. Een miniatuur versie van de Norino. ;)
Een slabbetje kon natuurlijk ook niet ontbreken. 

De focus ligt volledig op de luiertjes deze keer. Een pyjama en slaapzak staan nog op het to-do lijstje.

Om de kleertjes te maken heb je voldoende aan restjes. En laat ik nu nog veel restjes van de supermooie stofjes van SYAS Playtime in huis hebben. Echt de perfecte stofjes hiervoor. Ook een pop mag zachte kleertjes hebben. :)

Eerst zelf eens spelen met kleine pop Theodoor voor ik het uit handen geef. 😂


































































































































































Reacties

  1. Whaw, zo'n leuk setje pampers!En babytje meer dan gelukt, me dunkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief popje! En die luiertjes ... geweldig! Knap gemaakt.
    En groot gelijk heb je ... eerst heerlijk zelf met dit popje spelen. Veel te leuk!
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zouden die pampertjes (en andere kleertjes uit het boek) ook op een Corolle pop passen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd en zo schattig met dat krulletje haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts