Popjesverslaafd!

Je zal het wel al gemerkt hebben! Het ene popje na het andere rolt vanonder mijn naaimachine vandaan. Het is een ware verslaving.  Of ik hier ooit vanaf geraak zal de tijd uitwijzen. ;)

Het laatste popje is er eentje met prachtige breiwol van de Veritas. Een mengeling van Egyptische katoen en wol. Best wel Prijzig! Maar zeker zijn geld waard! 💛

Het jurkje maakte ik deze morgen in een creatieve bui! Ik maakte een patroontje en toverde een zwanenjurkje tevoorschijn. Aan het zwaantje kan nog wat gesleuteld worden. Voornamelijk aan het bekje. Maar wel heel tevreden. De jongste dochter heeft dan maar meteen een jurkje besteld, maar dan voor zichzelf. 😉



















































Reacties

  1. Wauw ... wat een lief exemplaar! Zo mooi met haar prachtige haren en zwanenjurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had zo een popje gezien op fb,graag wou ik wat uitleg hoe ik aan de patiëntjes kon geraken,een mevr wou ze me voortbrenging een zeker bedrag,heb betaald maar nog niet gedouwlod, graag zou ik dat prinsesje hebben men kleindochter wordt 5jaar volgende week zou da graag maken nu de winkels open zijn ,bestaat daar een boek van

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts