Lolan dress in een stofje van See You at Six Playtime


De laatste tijd is het plaatsen van kleding die ik maakte voor mijn jongste dochter wat stilgevallen. Zelf geeft ze aan dat ze het niet meer zo leuk vindt. Daar kan ik wel inkomen. ;) 
Het ene na het andere kledingstuk rolde vanonder mijn naaimachine. Dus vanaf nu doen we het wat rustiger aan en probeer ik mij voornamelijk te focussen op de poppen. Wat niet wil zeggen dat ik stop met kleding te maken. En héél af en toe op de foto vindt ze gelukkig prima. :-)

Toen ik een prachtig jurkje zag bij een naaivriendin
was ik dan ook meteen verkocht. Ze maakte een lolan van Heidi and Finn in een groene twill gabardine. 


Ik had toevallig ook hetzelfde zachte lapje stof liggen uit de laatste collectie van SYAS Playtime. Echt Perfect voor dit jurkje! 


















































Reacties

Populaire posts