Milou van Il était une fois Milou


                                          It's a wrap!


Milou is een popje waar ik nu toch al een tijdje aan bezig ben. Na de vraag van velen heb ik besloten om een patroon met handleiding uit te werken. Milou is een stoffen pop die je zowel in linnen als in katoen kan maken. Voor de haren gebruik je breiwol of Teeswater/Wensleydale haarlokken. 

Milou heeft ook een uitgebreide garderobe. Twee sweaters, rok, jurken, verschillende schoenen, sokken, onderbroek, poncho, muts, jumpsuit, playsuit, speelpakje, pyjama, overgooier, salopette pakje, salopette met lange broekspijpen, lange broek, bloesje, rok met schouderbandjes. kortom genoeg kleding om je popje naar hartelust aan en uit te kleden.

Wie het nog niet zou weten ik heb ondertussen een bijkomende naam. Il était une fois Milou. :)

Wil je graag ook zelf een Milou popje maken dan kan je alles vinden in de webshop van Wisj Designs.  

Ik mag er als gast de patroontjes en handleidingen plaatsen.  Is dat niet lief?!

Wil je graag wat inspiratie dan kan je een kijkje nemen op mijn nieuwe Instagrampagina Il était une fois Milou. Heb je geen Instagram dan kan je ook naar mijn Facebookpagina gaan kijken


 Ik kijk alvast heel erg uit naar jullie Milou popjes!










































Reacties

  1. Prachtig popje is het! Mooie garderobe heb je ontworpen voor haar.
    Het patroon heb ik al een tijdje in huis. Nu het zakje met tijd nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts